This Left Feels Right: Live (6.3.2004)

Tak jsme se dočkali dalšího oficiálního DVD! Po úspěšném DVD Crush Tour z roku 2000 se mi konečně do ruky dostalo nové DVD This Left Feels Right LIVE v limitované edici. Toto DVD vyšlo dne 9.2.2004. A proto nyní přináším svou obrázkově pojatou recenzi :-) Na začátek musím říct, že limitovaná edice se liší proti obyčejné verzi pouze obalem.

U normální verze je použita klasická plastová krabička. U limitované verze je naopak krabička z lesklého papíru. Po vyjmutí obou disků máme možnost, skrze průhledné plastové uchycení těchto disků, si prohlédnout několik fotek z koncertu, včetně obrázků plakátu který dostal každý účastník. Také tam jsou vyobrazený VIP kartičky z každého dne koncertů. Tedy jak kartička z 14.11.2003, tak i z 15.11.2003. Tyto obrázky pak ještě doplňují fotografie lístků, díky kterým vás pustili dovnitř :-) Další informací je to, že tím končí rozdíly mezi verzemi, protože obě dvě obsahují bonusový DVD disk.

Po vložení prvního disku nás přivítá vkusně provedené DVD menu. Graficky je to opravdu velmi povedené a potěšil mě návrat ke starému ztvárnění loga Bon Jovi. Pod položkou BON JOVI LIVE se skrývá spuštění koncertu od začátku do konce. Pokud by jsme chtěli pustit koncert od vybrané skladby, tak je pro nás připravena položka SET LIST. Seznam skladeb ilustrují následující dva obrázky.

Jak jsem již dříve v novinkách uvedl, tak se jedná o kompletní záznam koncertu všech 20 skladeb, které byly na koncertě odehrány a to potěší :-) Zejména, když se na DVD objevily dvě zbrusu nové skladby a jedna coververze skladby od Dr. Hook. Exklusivní ukázky naleznete na konci recenze.

Dále se na prvním disku nachází 30 minutový pořad ze zákulisí příprav koncertu. To naleznete z hlavního menu pod položkou EVERYDAY WITH BON JOVI. Položka SUPPORTING CAST je přehled kdo stál za vytvořením toho DVD a položka SIGHT & SOUND slouží k nastavení zvukové stopy. Můžeme krom 2.0 a 5.1 vybrat i stopu DTS. Po technické stránce jak zvukové tak i obrazové je DVDčko naprosto excelentní. Poslední nezmíněnou položkou je OFF THE RECORD, což je několik záběrů, které nebyly určeny pro toto DVD :-) Níže uvádím několik záběrů z koncertu.

Po vložení druhého disku nás přivítá následující menu.

Položka CLIP POKER je virtuální hra pokeru se skupinou. Docela fakt legrační :-)

Pokud vyhrajete, tak za odměnu máte výběr jedné ze šesti video skladeb z koncertu, který se konal v roce 2003 v Hydeparku, v Londýně.

Pokud nevyhrajete nevadí, protože z hlavního menu se ke klipům dostanete i přes nabídku VIDEO JUKEBOX.

Položka Q & A je 14 minutovým videem, kdy na vybrané otázky odpovídají členové skupiny. SNAPSHOTS je položka, pod kterou se skrývá několik fotografií z koncertu. Poslední položkou DIRECTOR´S VIEW je možnost shlédnutí třech skladeb z 9 kamer současně. Jedinou nevýhodou je to, že pořád vidíte všech 9 kamer současně a nedá se vybrat pouze jedna, přes kterou by jste se dívali. Škoda.

Nyní se ještě vrátím ve zkratce k prvnímu DVD. Koncert je skvělou ukázkou výborného hráčského umění všech členů i hostů, který se skupinou koncert odehrály. Všechny fanoušky Richieho Sambory potěší, že druhý hlas ve skladbě Living On A Prayer opět patří jemu :-) Skladby které se nacházely na CD This Left Feels Right jsou i na DVD zahrány novým stylem, tedy v nových aranžmá. Skladby které na CD nebyly jsou na tomto DVD v akustické verzi.

Celkově hodnotím komplet těchto dvou DVD jako naprosto perfektní, tohle nesmí nikomu chybět :-) Za cenu kolem 700 korun je to zadarmo :-)