Bon Jovi LIVE 10. & 11.6.2006 - MILTON KEYNES (14.6.2006)

Vítejte v krátkém foto ohlédnutí za vrcholem evropského turné, tedy za koncerty v Milton Keynes v Anglii. Hned na začátku musím zmínit, že se jednalo o přeložené koncerty z původně plánovaného stadionu v Londýně, z nového stadionu ve Wembley, který vzniká na původním místě stadiónu starého. Slovo "vzniká" je vše vysvětlující, protože se nepodařilo stadión včas dostavět a z tohoto důvodu nemohly koncerty proběhnout v původním naplánovaném místě, a proto byly přeloženy do Milton Keynes, které je zhruba 80km vzdušnou čarou od Londýna.

Hned na začátku musím zmínit, že se v tomto ohlédnutím budu věnovat oběma koncertům současně. Sobotní koncert otevřela píseň Last Man Standing, následována cover písní Rockin´ All Over The World. To nedělní koncert začal naprosto netradičně a to cover písní Keep On Rockin´ In The Free World následovanou vypalovačkou You Give Love A Bad Name. Nedělní koncert byl vzápětí okořeněn skvělou písní Wild In The Streets po které následovala ruce zdvihající Captain Crash And The Beauty Queen From Mars.

U sobotního koncertu byly po první dvojici písně You Give Love A Bad Name a Captain Crash And The Beauty Queen From Mars, zpestřeno písní I´d Die For You a u nedělního koncertu písní Bounce. Poté takřka shodně následovaly klasiky v toto turné - Born To Be My Baby, Story Of My Life. Samozřejmě tyto písně udržovali publikum ve varu a nejinak tomu bylo u následující písně I´ll Sleep When I´m Dead, které byly dopřány skvělé medley v obou nocích. A to v sobotu Papa Was A Rolling Stone a Jumpin´ Jack Flash. V neděli pro změnu medley Dancing In The Streets. Musím říct, že vložené písně mají neopakovatelnou atmosféru, které zkrátka publikum dostává.

Poté na obou nocích zazněla hitovka která udělala Bon Jovi tou kapelou kterou je, tedy píseň Runaway, která začala odpočítáváním Jona z roku 2006 až do roku 1982, kdy píseň vznikla. Poté následovaly v sobotu písně The Radio Saved My Life Tonight a v neděli Just Older s čtyřlístkem In These Arms, Who Says You Can´t Go Home? a It´s My Life. U Who Saystradičně s přeháněným It´s All Right a u In These Arms s netradičně zpívanou slokou Davidem Bryanem.

Sobotní koncert byl následně opatřen lahůdkou a to cover písní The Boys Are Back In Town, která mi udělala jednu z největších radostí v tomto koncertovém víkendu. Naopak v neděli se Bon Jovi pokusili tuto lahůdku nahradit akustickou verzí Always ve stylu This Left Feels Right, který moc prostoru v evropském turné nenašel kvůli vlažnému přijímání publikem.

Bells Of Freedom a Richiem skvěle zahranou a odzpívanou I´ll Be There For You doplnily v sobotu píseň Complicated a v neděli Everyday. Základní část koncertu uzavíraly klasické písně Bad Medicine, Raise Your Hands a Living On A Prayer. U Bad Medicine je nutné zmínit opět skvělé medley a to v sobotu premiérové I Feel Good a v neděli Shout, které bylo obohaceno o představení všech hráčů a členů kapely na pódiu.

Poté se setmělo a začalo se s odměňováním fanouškům v podobě přídavků. V obou nocích nechyběly hitovky Blood On Blooda Keep The Faith, které bylo v neděli ještě obohaceno o medey v podobě cover Sympathy For The Devil. V sobotu se ještě dostalo na Someday I´ll Be Saturday Night a v neděli na Last Man Standing.

Na samotný závěr musím zmínit i vůbec nejlepší přídavky a to sobotní Living In Sin a nedělní These Days. Zejména Living In Sin sem naprosto nečekal, o to více sem byl překvapen a považuji to za samotný vrchol sobotního koncertu. Zpestřením druhé noci byl i billboard co měli fanoušci, na kterém stálo F:-)CK WEMBLEY, ten samozřejmě fanoušky i kapelu dostal ještě více do varu :-)

Obou nocí se zúčastnilo zhruba po 70.000 fanoušků a myslím si, že si odnesli nezapomenutelné zážitky, tak jako já společně s přáteli, s kterými jsem koncerty absolvoval. Proto se těším na Kristínku, Kukučku, Judy, Geenu, Janku, Lulu, Maťa a Petíka, až zas společně na nějaký koncert v budoucnu vyrazíme :-) Pokud stále váháte navštívit nějaký koncert Bon Jovi, tak vám možná pomůže další pohled na tyto dva koncerty z pohledu Kristínky, jejíž recenzi naleznete v sekci recenze.

Na samotný závěr přináším dvě bonusová videa, co jsem v sobotu natočil, a to lahůdky The Boys Are Back In Town a Living In Sin. Nyní jen následují fotografie, pro představu, jak koncerty vypadaly.