Destination Anywhere na DVD (9.4.2005)

V roce 1997 vydal Jon Bon Jovi své druhé sólové album Destination Anywhere. V rámci podpory této desky vydal v témže roce 45 minutový film Destination Anywhere, jehož příběh je vystavěn na klíčových linkách textů jednotlivých skladeb. Původní nahrávka vyšla pouze na nosiči VHS, ale vydavatelství Universal se rozhodlo o remasterování filmu a uvolnění na dnes již tolik populárním nosiči DVD.

Film jsem prvně viděl v roce 1997 na hudební stanici MTV (kde měl svou premiéru společně ještě se stanicí VH-1) a již tehdy jsem byl uchvácen hereckými výkony "B-čkového" herce z New Jersey :-) Což je samozřejmě myšleno jako pochvala, protože nevědět že je to zejména zpěvák a ne herec, tak je jeho herecké podání na celkem slušné úrovni. Vedle Jona Bon Joviho si ve filmu zahráli Demi Mooreová, Whoopi Goldbergová, Kevin Bacon a Annabella Sciorraová. Během filmu zazní několik písní a melodií z desky Destination Anywhere.

Vedle filmu na nás čeká ještě 8 minutové promo video, ve kterém mimo jiné proběhnou i filmové ukázky z filmů, kde si Jon Bon Jovi zahrál. Posledním co nás na DVD čeká, je 5 videoklipů. Ano 5, protože DVD obsahuje i skrytý bonus v podobě nikdy nepublikovaného videoklipu k písni Staring at your window with a suitcase in my hand. Z toho je patrné, že se s touto písní počítalo jako s pátým singlem, ale nakonec z toho sešlo a videoklip si nachází svou cestu právě tímto způsobem.

A jak na skrytý bonus? V menu DVD jděte do položky EXTRAS a zvolte PLAY ALL a po skončení 4 anoncovaného klipu se dočkáte pátého videa.

Filmové kapitoly:

1. To be lost