LIVE 2003-05-28, Rakousko, Vídeň #3

Koncert BON JOVI je jednou z najúžasnejších show aku len môže mladý človek zažiť. Je to koncert na ktorý nikdy nezabudnem! Všetko sa to u mňa začalo presne 1. januára 2003. Povedala som že by som rada šla na koncert BON JOVI , no to nebolo možné ale tak v marci sa to všetko obratilo a už som na isto vedela že 28.5.2003 budem cestovať na koncert BON JOVI.A tak som aj cestovala rano 28 som bola v Bratislave odtiaľ sme išli autom až k štadionu Ernst Happel. O pol 4 sme už čakali pred vchodom a keďže tam zatiaľ veľa fans nebolo tak sme mali celkom dobre miesto ešte pred vchodom na štadion.

No neskvor sa to začalo plniť musim napisať že to zo začiatku vyzeralo na poloprazdny štadion no ale v skutočnosti bol plny. Štadion mali otvoriť až o šiestej no otvorili ho skôr. O siedmej sa to začalo, ale zatiaľ len predkapela LIVE bola to kapela ktorá hrala ten tvrdši rock ,ale ušlo to. Po skončeni predkapeli pripravoval personal gitary,bicie a klavesy pre chlapcov BON JOVI. A o pol deviatej sa to všetko rozbalilo. Rozsvietený štadion naraz zhasol čo vyvolalo u ľudi rozruh a už o malú chvíľu sa rozosvietil a prišiel TICO ktory sa sadol za bubny. Postupne prichazdaliu všetci členovia kapely a vzali si do ruk to čo im patrí. JON prišiel až posledný.

Koncert začali odpaľovať songom BOUNCE .Hneď po 15. sek sa štdion rozhoručil a bolo horúco. Ale každy spravny BON JOVAK to prežil a prežila som to aj ja. Hrali väčšinou tie rýchle pesničky ako : YOU GIVE LOVE A BAD NAME , LIVIN ON A PRAYER , RUNAWAY , KEEP THE FAITH , WILD IN THE STREETS , RISE YOUR HANDS, UNDIVIDED,EVERYDAY,HOOK ME UP,BOUNCE,BAD MECICINE, BORN TO BE MY BABY,JUST OLDER, ITS MY LIFE,CAPITAN CRUSH OF BEATY QUEEN FROM MARS, ďalej to bolo MISUNDERSTOOD,THE DISTANCE,SLIPPERY WHEN WET,SHOUT, WANTD DEAD OR ALIVE, ILL BE THERE FOR YOU. Cez tieto všetky songy každy šalel a ani na chviľu neprestal tlieskať,skakať a spievať spolu zo svojou naj kapelou BJ. Bon Jovi 4 krat pridali lebo každy kričal BON JOVI,HEY,a ešte niečo po nemecky. A tak pridavali , 1 krat pridali Captain Crash 2.krat pridali Bad Medicine (Shout). Po treti krat pridali BLAZE OF GLORY a TWIST AND SHOUT a 4.krat pridali THESE DAYS.

Mezdi pridavkami sa samozrejme aj niekoĺko krat aj uklonili ale potom sa aj tak vrátili. Jon a vlastne všetci boli SUPER. Jon predvadzal svoje tanečne umenie (vie pekne tancovať) a tancoval aj s gitarou a keď sa potom nahle otočil a usmial sa,tak každy šalel, (hlavne sa smial na FC lebo oni boli blízko). Jon tiež pobehoval z jednej strany na druha u a podaval ruky tím ktorý mohli ist knemu hore. Raz len jediny raz sa pozrel svojimi modrými očami do kamery a bolo to take pekne lebo to vyzeralo ako keby sa JON pozeral priamo mne do oči. JON BON JOVI mal zo začiatku na sebe modré rifle,a oranžovú koženú bundu na ktorej bol v zadu križ . Vyzeralo to BOŽSKY. Keď spieval RICHIE song ILL BE THERE FOR YOU tak sa JON išiel prezliecť keď sa vrátil tak mal na sebe tie iste rifle ale vrch bol už zmenený mal oblečené triko telovej farby a červeno-čiernu koženú bundu, vzadu bol nádpis JON BON JOVI tiež to bolo BOMBOVE.Neskôr sa prezliekli všetci. TICO a HUGH mali košele a RICHIE mal triko a červeny plašť a DAVE mal tiež niečo ako košeľu a triko.Ozaj Tico to vie na bicich myslela som si že ich rozbije.

KONCERT trval 2 hodiny a 45-50 minut. Keď BON JOVI začali niektoru pieseň tak každy poznal slova a ihneď sa pripojil a JON sa odklonil od mikrofonu a pozeral na hviezdy ktore svietili.Jon povedal veľmi peknú vetu a ta veta znela ,,Vy ste môj ŹIVOT a môj SVET,, - a na túto vetu nikdy nezabudnem.Tiež sa mi veľmy pačili svetelné efekty svietilo asi sto svetiel. A z hľadiska svietilo niekoľko tisíc zapaľovačov - bolo to také nádherné... Keď to BON JOVI zakončili songom THESE DAYS tak každy tlieskal asi 5 minut v kuse a možno aj viac.Potom pustili video v ktorom BON JOVI blbli a usmievali sa tiež ich pripravu na koncert a podobne veci...

Potom som si kupila POSTER JONA dosť veľky a dam si ho do rámu. Počas koncertu nam aj nosili piť a tak.Je to SUPER. Takže ako to ukončiť zažiť BON JOVI koncert je niečo super a zostane vo vas taky super pocit a super spomienky na ktore sa neda nikdy v živote zabudnuť. BON JOVI su proste SUPER.a keď budete v ťažkej situacii tak si myslim že BON JOVI to vylieči. Je to proste BOMBA

Julia