The Circle Tour (kino koncert) (4.9.2011)

Rád bych se v dnešním článku vrátil na konec roku 2010 a připomněl nevídané u Bon Jovi a tím bylo celosvětové promítání koncertu Bon Jovi v kinech. Jednalo se o sestřih koncertu z května 2010 v New Jersey na stadionu New Meadowlands Stadium. Na tomto stánku rozbořili Bon Jovi svůj cirkus několikrát a to 26., 27. a 29. května, z těchto koncertů je záznam poskládán. Naposledy zde zahráli ještě po návratu z mini evropského turné 2010, kterému vévodilo 12 koncertů v londýnské O2 aréně, dne 9. 7. 2010.

Záznam nazvaný The Circle Tour přinesl záběry z epických nocí, které přilákaly statisíce fanoušků na domácí půdu kapely a zachycuje kouzlo a energii, která srší na všechny strany po celou dobu koncertu. Ten, kdo byl 11. 11. 2010 na promítání koncertu v kině Palace Cinemas, mi dá jistě zapravdu, že takový záznam si vychutnat se skvělým zvukem a brilantním obrazem na ohromném plátně, mělo něco do sebe.

Proč ale píšu o promítání koncertu, když od té doby uběhl téměř rok? Ten, kdo nadšeně předvídá, že bude záznam uveden na DVD a Blu-Ray, bude trošku zklamán. Na vydání se záznam nechystá, ale obdobně jako tomu bylo v USA, kde tento záznam koncertu uvedla kabelová televize EPIX HD, tomu bude i u nás. Na rozdíl ale od této stanice, kde byl koncert odvysílán zkráceně, tak u nás tomu bude jinak. Koncert bude obsahovat jak akustickou verzi Diamond Ring, tak píseň Someday I´ll Be Saturday Night. To americká TV verze neobsahovala. Takže v plné délce, odpovídající promítání v kině, bude k vidění jen u nás.

Koncert si premiéru na stanici, kde koncert budete moci sledovat, už odbyl před nějakým tím měsícem, ale díky tomu Vám mohu alespoň poskytnout pohled na to, co Vás čeká. A kde že to můžete záznam sledovat? Bude to na mezinárodní hudební satelitní televizi iConcerts HD, která je poskytována u našeho satelitního providera Skylink.

Stanice je součástí placené nabídky MULTI HD a nabídky HD PLUS. Jako jeden z mála providerů nabízí Skylink také měsíční předplatné, takže přístup k této stanici můžete mít na 30 dnů od aktivace za 494 Kč, respektive 350 Kč v případě předplacení balíčku HD PLUS. Pokud Vám jde tedy o vynaložené peníze, tak za cenu blížící se dvě vstupenkám do kina můžete vidět koncert Bon Jovi doma, v prvotřídní obrazové kvalitě s HD rozlišením a skvělým zvukem. A k tomu budete mít přístup po celou dobu i k ostatním stanicím, odpovídající předplacenému balíčku.

A jaký je samotný 108 minutový záznam koncertu? Koncert otvírá vypalovačka Blood On Blood, za ní následují tradičně písně We Weren´t Born To Follow a You Give Love A Bad Name. Vysoké tempo zvolňuje Whole Lot Of Leaving, aby se následně odpočítalo Born To Be My Baby.

V USA oblíbené Lost Highway střídá píseň ze stejné desky - We Got It Goin´ On. Energie nedochází ani u následné Raise Your Hands. To u písní When We Were Beautiful a Superman Tonight má kapela malý prostor dobít baterie, aby se následně mohla opřít do hitovky It´s My Life.

Poté dostává prostor typické molo tohoto turné, aby na vrcholu prstence odehrálo duo Richie Sambora a Jon Bon Jovi svůj megahit - I´ll Be There For You. Aby hoši nezůstali napospas fanouškům na molu sami, na další dvě písně si pozvou k sobě Davida Bryana a Tico Torrese, aby odehráli famózní akustické verze písní Something For The Pain a Diamond Ring.

Poté kapela běží zpět na své podium a tam odehraje písně Work For The Working Man a Someday I´ll Be Saturday Night. To už se pomalu dostáváme do finále a po písni Keep The Faith nás čeká tradiční uzavírací písně, kterým není nic jiného, než legendární Wanted Dead Or Alive a Livin´ On A Prayer.

Už se sluší jen zmínit skvělý ohňostroj po Keep The Faith a také datum, kdy se dá nejblíže záznam vidět. Tím je 5. 9. 2011 od 15:10 na iConcerts HD. Pokud promítání nestihnete, tak nebojte. Osobně jsem na této stanici sledoval koncert na sklonku června a od té doby ho již několikrát opakovali. Tudíž sledujte program této stanice a jistě se promítání dočkáte ještě několikrát do konce tohoto roku, pokud Vám zítřejší promítání uteče ;-)