Recenze CD One Wild Night: Live 1985-2001

Téměř po roce, kdy vyšlo zatím poslední studiové album CRUSH, vyšlo nové album skupiny Bon Jovi obsahující největší hity této skupiny. Od alb předešlých se liší tím, že se jedná o záznam živých skladeb, které tato skupina nahrála v letech 1985 až 2001. Album začíná velkým hitem poslední doby a to skladbou It´s My Life, která zaznamenala asi největší úspěch z poslední desky Crush. Po této skladbě zazní staré známé hity Livin´ On A Prayer a skladba You Give Love A Bad Name.

Po dvojici zmíněných skladeb zazní song Keep The Faith, skladba s kterou dala po delší přestávce v roce 1992 opět vědět všem svým fanouškům, že jsou zpět. Další skladbou na řadě je skladba Saturday Night, skladba známá z desky Crossroad. Po této skladbě následuje Rockin´ In The Free Word od Neil Yanga. U této skladby bych se pozastavil. Při poslechu se mi zdálo, že mi je melodie nějak povědomá. Po delším přemýšlení jsem zjistil, že je velmi podobná skladbě ze sólové desky JBJ Destination Anywhere skladbě August 7 4:15. Tedy je vidět, že i JBJ se umí inspirovat jinými autory :-).

Poté následuje perfektně zahraná balada Something To Believe In z desky These Days. Opět následuje řada starších klasických hitů od Wanted Dead Or Alive přes Runaway až po In And Out Of Love. Jedenáctou skladbou je I Don´t Like Mondays, kterou nazpívali společně s autorem - Bobem Geldofem. Po této písni přišla na řadu další skladba z desky Crush a to skladba Just Older. Perfektně zahraná rocková pecka. Třináctou živou skladbou je z desky These Days, skladba Something For The Pain.

Poslední živě zahranou skladbou není nic menšího než hit 86 roku skladba Bad Medicine. Za touto poslední skladbou následuje remixovaná verze skladby z desky Crush - One Wild Night, která je také singlem tohoto alba. Když tedy shrnu album jako celek, tak přede mnou leží druhé Best Of Bon Jovi, které je oproti prvnímu (Crossroad) říznějšího tónu, tedy převážně samé rychlé songy. Myslím si, že by toto CD nemělo chybět žádnému fanouškovi skupiny Bon Jovi, ale ani každému posluchači dobré rockové muziky. Pro upřesnění uvádím ještě seznam skladeb i s původem nahrání.

Seznam skladeb:

1. It´s My Life
    Recorded on November 27, 2000 in Toronto, Ontario, Canada