Recenze CD Crush

Dne 29.5.2000 vyšlo prozatím poslední album skupiny Bon Jovi, jehož název je Crush. Album, které vychází po pěti letech je tím nejlepším co dosud tato čtveřice z New Jersey "spáchala". To, že album vychází po tak dlouhé době je způsobeno tím, že jednotliví členové skupiny pracovali na sólových projektech. Ať už se jedná o Richieho Samboru, tak i Jona Bon Joviho se skvělým albem Destination Anywhere.

Album bylo nahráváno během dlouhých pěti měsíců a je to na něm znát. Dlouhá doba se na albu podepsala ve smyslu skvělého rockového zvuku a skvělých textů. Jednotlivé skladby jsou opravdu hudební skvosty. Tyto skladby byly vybrány z šesti desítek songů, které Jon s kapelou pro nové album Crush připravil.

Nalezneme zde rychlé rockové pecky jako "One Wild Night", "Say It Isn´t So", "I Got The Girl", "Just Older" a především skvělou skladbu "It´s My Life", která je jednou z oficiálních písní ME-2000 ve fotbale. Samozřejmě zde nechybí ani pro skupinu Bon Jovi typické rockové balady, ze kterých bych vyzvedl zejména skladby "Thank You For Loving Me", "Save The World", "She´s A Mystery" a "Mystery Train". Určitě se nové album na hudební scéně prosadí a songy budou zcela určitě hity.

Dohromady tu máme celkem třináct skladeb, jedna lepší než druhá. Je škoda, že nebyla vyčerpána kapacita CD, ale i tak stojí 62:29 minut za to. Další věcí co zamrzí je to, že booklet neobsahuje texty písní. Což se ale dá napravit tím, že si je stáhnete z webových stránek (www.bonjovi.zde.cz). Zkrátka poslední počin rockové legendy se povedl a všichni fanoušci snad mohou doufat, že brzy Bon Jovi zavítají s turné CRUSH TOUR 2000 i do České Republiky.