LIVE 2005-09-16, Holandsko, Amsterdam

Tak ahojte vsetci, tak po prvy krat sa Vam tu chystam napisat svoju recenziu a dufam, ze sa Vam bude pacit. Tak zacnem ako sa to vsetko zacalo, o koncerte som sa dozvedel asi mesiac dopredu najprv som nepripustal, ze tam pojdem lebo som si chcel odlozit viacej penazi na dalsiu tour ale hned na to prisla informacia o predpokladanych mesiacoch pre turne a to maju byt Maj a Jun co su pre mna ako studenta na vysokej asi najhorsie mesiace. . .a tu som sa zacal zamyslat, ze by som tie peniaze vyuzijem aj na tento koncert a zvysok si odlozim asi na jeden alebo dva koncerty cez leto. Hned ked som to oznamil rodicom ktory nemali nic proti (uz si na to zvykli lebo vedia, ze to stoji za to. . .a uz aj oni boli na jednom koncerte) som zacal zhanat listky co nebolo vobec tak lahke pripravoval som na to svoj pocitac niekolko dni :)) a ked prisiel ten den tak mi to aj vyslo a jeden listok som objednal cez ticketmaster.nl ( cena 2700Sk aj s poplatkami a postovnym) a dalsi cez fanclub (pre moj u sestricku)

Na koncert som vyrazil uz Stredu a do Amsterdamu som prisiel asi o pol stvrtej poobede vo Stvrtok (isiel som autobusom cez StudentAgency vyslo to z Kosic 3100Sk tam a spät-to len pre informaciu o cenach), po kratkej prehliadke mesta sme sa isli ubytovat do hotela (Mercure Ann Amstel- je to najblissi hotel k Heineken Music Hall a aj k Amsterdamskemu stadiu ktory je hned vedla tej haly). . .na dalsi den sme zas isli pozriet kusok mesta a ku hale sme prisli asi o pol jednej kde sme sa hned zapisali do Waiting Listu(pre tych co neviete tento list sa organizuje pre clenov FC kde dostanu svoje cislo kedy prisli a potom mozu ist sa niekam najest a podobne a potom ked sa vratia tak sa dostanu spät na svoje miesto-tu ten list platil pre vsetkych lebo nebol specialny vstup pre clenov FC) ja som dostal cislo 333, co bolo celkom dobre po nekonecnom cakani na dost velkej zime sme sa dostali do haly o 18:30. . .bol som asi v siestej rade hned pred Jonom hoci som chcel ist skor k Richiemu ale zostal som tam. Teraz to kusok zrychlim okolo stvrt na deviatej prisla nejaka Holandska skupina bola celkom dost dobra spievala par svojich a par prevzatych pesniciek od Beatles a Bruca Springsteena. . .potom nastalo dalsie cakanie. . .a BJ prisli hrat asi o svrt na desat setlist asi uz kazdy vie ale ked nie tak tu ho mate:

Last Man Standing

You Give Love A Bad Name

Living On A Prayer

Born To Be My Baby

Have A Nice Day

It´s My Life

Radio Saved My Life Tonight

Someday I´ll Be Saturday Night

Wanted Dead Or Alive

Who Says You Can´t Go Home?

I´ll Sleep When I´m Dead

Raise Your Hands

Keep The Faith

Bad Medicine

Asi ked ste tento koncert vydeli cez webcast tak asi vam nebudem blizsie popisovat jednotlive pesnicky, len asi to, ze to bolo fakt bombasticky koncert a nikdy nebudem lutovat, ze som na neho isiel, Richie to tam zas raz rozbalil a aj ostatny boli super, Dave a Richie mi raz aj zakyvali ale najviac sa mi pacili tie Hughove tanceky ale neviem ci to bolo aj na webcaste. . .koncert potom skoncil asi o tristvrte na jedenast po tom som si hned kupil novy album DualnuVerziu ktoru u nas nedostanem a verte mi, ze cez 5.1 je ten zvuk super. . .a nakoniec sme vacsina z FClubu ukoncili koncert velkou party v Hoteli Mercure ktorom som byval aj ja a tymto by som chcel pozdravit aj Lucu, Mimi, Martona. . .a ostatnych skvelych ludi ktorych som tam spoznal. . .SEE YA ON THE ROAD

Martin Kapa